Lehed

laupäev, 19. juuli 2014

Loomisrõõmu õpitoad Pärnus

Kõigepealt tahan öelda, et olen väga rõõmus! 
Sain lõpuks omale kauaoodatud peegelkaamera!
Nüüd saan nii oma tegemistest kui ka perest kvaliteetsemaid pilte jäädvustada! :)
Veelkord - väga, väga rõõmus! :)


Ja nüüd tegemistest. 
Eelmisel nädalal käisin Pärnus Loomistoa kahes õpitoas - liimköites märkmiku ja Jaapani köites albumi. Liimköide on mind pikka aega huvitanud, see on nii lihtne ja loomulik. Leelo Paks`i juhendusel saigi valmis üks armas A6 formaadis märkmik. Aitäh!






Teiseks tahtsin ma õppida albumit tegema. Seetõttu veetsimegi perega ka teise puhkuselise päeva Pärnus ja rannas, õhtul läksin mina aga koolitusele. Kuigi mul on Leelo (ja ka Virgylia Soosaare) raamat olemas, kus õpetatakse Jaapani köidet, ei ole ma saanud mahti sellega tegeleda. Õpitoad meeldivad mulle miskipärast rohkem, seal räägitakse ka palju muud lisaks raamatus trükitule. Nüüd ongi mul Jaapani köide ka selge ja raamat on justkui meeldetuletuseks. A5 suuruses album valmis sel korral Taivi käe all. Aitäh ka temale!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar