Lehed

reede, 1. august 2014

Album ja rahakaart

Eelmisel nädalavahetusel tähistasime suguvõsa ja sõpradega ema juubelit. Selleks puhuks tegin talle midagi erilist - piltidega albumi tema elust. Rõngaskinnitusega albumi kõik lehed on erineva disainpaberiga, mitmel pool lisasin piltide juurde kirjeldusi ja kaunistuselemente. Lisaks samades toonides ümbrikukaart.








 

3 kommentaari:

  1. Nii ilus kingitus emale! Ja need oranžid roosid on peaaegu minu omade sarnased, ainult et mul ikka veel kaartideks tegemata! :D Mis värviga sa toonid lillede servi? Mina tegin akrüülvärviga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :) Olen lilli tooninud juba pikka aega akrüülvärviga, distressid on kuidagi tagaplaanile jäänud.

      Kustuta
    2. Selliste lillede puhul jah distresstindid ei õigusta ennast. Sul tuleb see toonimine kuidagi loomulikult välja, mul pigem kipub ikka "korralikult" värvitud olema! :)

      Kustuta